Hvilken slags gummi skal der på en Nissan?

Jeg vil nærmere sige, at Nissan og Meetic har føjet nye dimensioner til begrebet irritations-markedsføring.

Hvordan kan voksne og normaltbegavede mænd få sig til at modellere begreberne så meget, at en bil repræsenterer det samme som et datingsite?

Og hvorfor er det lige, at Meetic vil voldtage deres eget produkt og tilføre irrelevant støj? Ja, jeg ved godt, at Meetic bla. lever af annoncering. Men de lever først og fremmest af at have relevante resultater på deres brugeres søgning efter en date eller en kæreste. Det kan godt være, at de får nogle fornuftige responsrater, og at der er nogle der hopper på bil-speeddating-tingen, men jeg tror de skyder sig i foden i længden, fordi de udvander deres eget produkt.

 

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s